- | |||
|
|||
|
|||
ANGOL KÉTTANNYELVŰ KÉPZÉS
|
Tisztelt szülők!
1.Kiiratkoztatás a köznevelésből; 2.Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból; 3.Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése; 4.Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése; 5.Vendégtanulói jogviszony bejelentése; 6.Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása; 7.Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása; 8.Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása; 9.Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása; 10.Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása; 11.Bizonyítvány-vagy törzslapmásolat igénylése;
12.Személyes adatokban bekövetkezett változás
bejelentése.
A
Az Avastetői Általános Iskola és AMI (Miskolc, Pattantyús u. 2.) KRÉTA rendszerének elérhetősége:https://klik028985001.e-kreta.hu Az Avastetői Általános Iskola és AMI Széchenyi István Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskola (Miskolc, Hajós u. 5.) KRÉTA rendszerének elérhetősége:https://klik028985002.e-kreta.hu Az e-Ügyintézés modul az intézménynél a KRÉTA Naplóban történő előzetes regisztráció után használható. Az e-Ügyintézésmodul az intézmény KRÉTA rendszeréből érhető el az e-Ügyintézés funkciót kiválasztva. Az egyszerűbb használat érdekében javasoljuk, hogy a böngésző könyvjelzői közé mentse el az e-Ügyintézés modulelérési útvonalát, így a későbbiekben nem szükséges beírni a webcímet, elegendő a könyvjelzőre kattintani A szülőnek, mint törvényes képviselőnek regisztráció után nyílik lehetősége a fenti folyamatok elektronikus ügyintézésére, melyhez érvényes e-mail cím is szükséges. A gondviselők számára készített felhasználói segédlet az elektronikus ügyintézési rendszer használatához:
|
||
E-MAIL:AVASTETOI@CHELLO.HU |